Doa Percepatkan Jodoh.

 

Baru-baru ini semasa saya sedang mengimbas majalah dan buku-buku di sebuah kedai buku ternama, saya terpandang sebuah buku yang ditulis oleh Dato’ Dr. Harun Din Al-Hafiz terbitan Darus Syifa’ berjodol “Ikhtiar Penyembuhan Penyakit”. Buku ini banyak memaparkan kaedah-kaedah Syifa’ dan doa-doa berguna untuk merawat pelbagai penyakit disamping juga ada doa-doa yang mungkin bermanfaat untuk kegunaan sekeluarga seharian.



Dalam membelek-belek helaian buku tersebut, terpampang satu doa tentang cinta dan jodoh iaitu doa cepat jodoh dan doa putus cinta. Memang kita semua tahu soal jodoh ini adalah hak ekslusif Allah SWT, namun ini tidak bermakna kita sebagai makhluknya hanya berpeluk tubuh dan tidak berusaha untuk memperolehi apa yang kita inginkan.

Di bawah saya paparkan ke dua-dua doa tersebut. Buat sesiapa yang masih lagi solo, jangan putus asa dan cuba amalkan apa yang disaran oleh Dato’ Dr. Haron Din ini. Apa-apa pun anda digalak untuk membeli buku tulisan beliau tersebut untuk mengetahui rahsia khazanah doa syifa’ yang terdapat dalam buku tersebut… Wallahu A’lam



P/S: Amalkan doa-doa ini setelah anda berikhtiar dan berusaha sepenuh hati.

doa dekat jodoh

doa putus cinta


Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 375,098 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen