5 Cara Mengenali Lelaki Gay Atau Homoseksual.

 

Salam pembuka kata, orait sebnarnya aku masih lagi dalam mood kemalasan untuk taip, tapi dikala aku sedang mengelamun melayan lagu sentimental, tetiba aku terfirkirkan 1 topik yang sangat menarik untuk aku jadikan entri kali ini. Well, seperti yang korang dapat baca sendri kat tajuk entri diatas, dengan rasa tanggungjawab sosial.



Aku ingin kongsikan 5 cara mengenali Lelaki gay atau dalam term saintifiknya homoseksual. Sedikit info dr bacaan aku, word 'homoseksual' berasal dari perkataan Yunani yang membawa maksud ' homo' bererti dan 'sex' bererti, maka ianya bermakud sama jantina.

Pengalaman aku 17 tahun bersekolah di boy school (St.John Institution. telah banyak mmberi aku info dan pengalaman berdasarkan pengamatan aku untuk mengenali ciri spesies manusia songsang ini. Golongan laknatullah ini telah wujud sejak zaman Nabi Luth lagi. Dan golongan ni merupakan kaum Nabi Luth dan akhirnya telah dibinasakan Allah s.w.t.

Mungkin isu berkaitan homoseksual ni 1 isu yang kurang mnjadi topik utama dalam masayrakat kita dan agak sedikit sensitif untuk dibincangkan secara terbuka. Namun sebenarnya golongan ini sgt merbahaya dari pondan!!! Sebabnya kerana golongan songsang ini mampu bertindak lebih ganas dan lebih sadis demi melunaskan nafsu songsang mereka. Dan untuk pengetahuan anda semua peningkatan dalam jangkitan Wabak AIDS didunia ini disumbangkan oleh golongan gay!!



Aku akan kongsikan tips untuk korang mengenalpasti lelaki berjiwa songsang ini.. Perkongsian ini hanya sebagai 1 panduan. Dibawah ni 5 cara yang boleh anda boleh gunakan sebagai panduan mengenali golongan songsang ini. Dan penting utk kita mengenali ciri lelaki songsang ini khususnya lelaki dan wanita amnya.

1. Seringkali tanpa segan memuji kehandsoman lelaki lain.

Ini yang aku nak higlightkan, jika anda mengenali seseorang lelaki itu atau mmpunyai rakan-rakan lelaki, dan mereka seringkali suka memuji lelaki lain. Awas korang patut berjaga-jaga. mungkin korang kurang sedar dan anggap ini normal, tapi sebenarnya ini adalah sesuatu yang tidak normal bila seorang lelaki itu sering memuji paras rupa lelaki lain dengan nada seperti terpesona. Cuba perhatikan dari segi nadanya dan refleksi tubuh mereka. selalunya jika mereka ni gay cara pujian dan refleks tubuh mereka adalah seragam. Bila mereka memuji pula nada pujian mereka seperti mereka sedang terpukau dek paras rupa lelaki lain.

2. Seringkali suka menyentuh dan memegang atau mencuit lelaki dibahagian sensitif.

Mungkin ramai antara korang tak perasan dan mengganggap ini adalh normal. tapi sebenarnya lelaki jenis ini korang perlulah beware dengan tindak tanduk mereka. Sangat aneh jika seseorang lelaki normal itu mempunyai 'habit' menyentuh dan mencuit lelaki dibhgaian sensitif. bahagian sensitif ni antara pinggang ke bawah. Kalau korang jumpa dan mempunyai rakan habit mcm ni cuba la berjaga-jaga.



3. Sukar untuk memuji dan mengagumi sesorang wanita.

Yes inilah cara paling mudah untuk korang semua traced sama ada lelaki itu mempunyai jiwa ke arah songsang. Seorang lelaki yang normal pasti akan memuji dan mengagumi seseorang wanita. Pujian itu tidak hanya dari segi ungkapan tapi mungkin juga dari segi reaksi. Itu adalah lumrah ciptaan Allah sifat yang dikurniakan kepada seorang insan bergelar lelaki yang normal dan adalah tidak normal dan bertentangan fitrah kejadian lelaki jika seorag lelaki itu langsung tidak mengagumi seorang wanita dan tidak tertarik untuk melafazkan kata pujian terhadap wanita diminati. So kalau mereka cuma langsung tidak mmpunyai respon dan reaksi terhadap mana-mana wanita, so beware dan ini 1 dari tanda mereka mungkin berjiwa songsang.

4. Seringkali suka memerhatikan lelaki dengan pandangan yang menusuk.

Well kadang-kadang kita tak perasan tentang ni. Aku bagi 1 situasi supaya korang jelas apa yang aku cuba sampaikan, orait contoh macam ni, ok katakan si polan ni keluar melepak di restoran. And then datang seorang lelaki lain melepakkan diri di restoran tersebut. So si polan itu akan memerhatikan lelaki tersebut dlm pndangan seperti dia telah tertawan. Dan paling senang nk traced, jika si polan itu memerhati seorang lelaki itu dalam tempoh waktu yang lama secara berterusan tanpa mengalihkan pandangannya. Sangat tidak lumrah bagi lelaki yang memandang seorang lelaki lain dengan penuh kejiwaan dan rasa terpesona.



5. Cuba mendapatkan perhatian dimata lelaki yang dia minati.

Well, aku tau korang mesti pelikkan dan mungkin ada yang rasa wonder dengn point ini. Tapi inilah realitinya. Bukan wanita je yang akan cuba menarik perhatian si lelaki tetapi lelaki berjiwa songsang ni pun akan melakukan tindakan sama untuk mendapatkan perhatian dari lelaki yang dia suka dan dia minati. 1 contoh situasi yang boleh aku relatekan agar korang jelas, katakan si polan itu meminati sorag lelaki lain, cuba perhatikan drsegipostur dan bahasa tubuhnya. Apa yang cuba aku maksudkan disini, mereka ini akan cuba melakukan aksi sesuatu yang dapat mengalihkan pandangan lelaki yang diminatinya agar melihat mereka.

p/s: Segala tips yang aku kongsikan ini adalah pandangan penulis iaitu aku sendri dan hasil pengamatan aku terhadap golongan ini selama aku bersekolah di boy school dan juga di alam Universiti. Dan aku dengan bangganya nak bagitau kat korang semua aku bukan seorang gay, dan aku mempunyai persaan dan hati kepada seorang wanita :. kalau korang ada sebarang pandangan atau tmbahan silalah ye kongsikan di kotak komen dibawah.

Anda masih belum bertemu jodoh?

Jika anda belum bertemu jodoh, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda buntu di mana dan bagaimana untuk mencari. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 462,078 ORANG CALON sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai yang berjaya menemui jodoh. Siapa sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh anda di Baituljannah.com. Jangan berlengah lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Artikel Lain

Tinggalkan Komen