Penafian iklan tajaan Google
Kredit foto: adhyrayudhi

Benarkah 75 Peratus Wanita Di Malaysia Lebih Menyukai Lelaki Berkulit Gelap?

Terkejut juga apabila kami mendapat tahu rupa-rupanya ramai wanita Malaysia lebih sukakan lelaki berkulit gelap berbanding kulit cerah. Berdasarkan kajian, 75 peratus wanita di Malaysia lebih menyukai lelaki yang berkulit gelap berbanding yang berkulit cerah. Jadi tidak hairanlah sebelum ini Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mendapat jolokan 'Tall, Dark & Handsome'. Memetik hanasuva, disini kami senaraikan 5 sebab kenapa wanita lebih sukakan lelaki berkulit gelap.

1. Lelaki berkulit gelap mempunyai aura kelakian yang tinggi

Memang tidak dinafikan lelaki berkulit gelap ni lebih dilihat sebagai lelaki sejati. Kalau lelaki berkulit cerah pula mesti kena cop sebagai gay!

2. Lelaki berkulit gelap rajin bekerja

Ada di antara lelaki berkulit gelap ni pada asalnya cerah. Tapi disebabkan rajin bekerja tak kira waktu, sebab tu kulit jadi gelap.

3. Lelaki berkulit gelap lebih macho

Jika dibandingkan dengan lelaki berkulit cerah, lelaki kulit gelap lebih macho. Boleh la jadi pelindung kaum wanita. Pernah pulak korang tengok lelaki ala K-Pop tu macho?

4. Lelaki berkulit gelap lebih nampak matang & sasa

Walaupun lelaki tu berbadan kurus, tapi disebabkan warna kulit mereka yang gelap, terus nampak badan tu sasa. Lelaki kulit gelap juga nampak lebih matang.

5. Lelaki berkulit gelap tak nampak cela di wajah

Kalau lelaki kulit cerah, ada sebiji jerawat pun dah jelas kelihatan. Lelaki kulit gelap, ada jerawat pun tak nampak. Kalau pernah jatuh ke, memang parut tu tak nampak. Hebat kan!

Jika apa yang disenaraikan diatas korang rasa tidak betul, mungkin sebab-sebab dibawah ini dapat menguatkan hujah korang.

SEBAB KENAPA WANITA SUKA LELAKI KULIT CERAH

1- Lelaki kulit cerah nampak lebih kacak.

2- Lelaki kulit cerah nampak lebih terurus dan bersih.

3- Kahwin dengan lelaki kulit cerah kononnya 'possibility' boleh dapat anak comel.

4- Lelaki kulit cerah pakai pakaian warna apa pun tetap nampak 'hot'.

5- Zaman sekarang, bila kulit cerah je dilabel gay. Walhal yang kulit gelap pun ramai jadi gay.

Jika hendak bercerita soal kacak mungkin terlalu subjektif kerana setiap wanita mempunyai citarasa yang berbeza. Jadi, korang lebih gemar lelaki yang berkulit cerah atau gelap? Apa pun kalau nak pilih pasangan janganlah berdasarkan warna kulit. Carilah yang baik budi pekerti, stabil dari segi ekonomi dan sedap mata memandang. -

Anda masih belum bertemu jodoh?

Kepada sahabat-sahabat yang masih menanti jodoh, memang benar jodoh dan pertemuan itu sudah tertulis. Namun, adakah anda telah berusaha sebaik mungkin untuk mencari? Mungkin anda sebenarnya buntu di mana haruskah untuk mencari, dan bagaimana. Oleh itu, DAFTAR SEKARANG di Baituljannah.com secara PERCUMA. Seramai 90,739 orang calon sudah berdaftar di Baituljannah.com dan sudah ramai juga yang berjaya menemui jodoh. Siapa yang sangka, mungkin anda juga akan bertemu jodoh di Baituljannah.com. Jangan bertangguh lagi, DAFTAR SEKARANG melalui borang di bawah ini.

 

 

Komen

Penafian iklan tajaan Google